понеділок, 10 квітня 2023 р.

 7 квітня традиційно відзначається Всесвітній День здоров’я. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я та необхідність його збереження. «Здоров’я – це ще не все, але все інше без нього – ніщо» – так говорить народна мудрість. Учні 7 класу вчитель Федевич М. П., під час години спілкування розмірковували на тему: «Твоє здоров'я в твоїх руках." З давніх – давен найціннішим скарбом людини вважалося здоров’я. Це відображено у народній творчості, прислів’ях, піснях тощо. На занятті учні пригадали прислів’я і приказки про важливість здоров’я, говорили про здоровий спосіб життя, ознайомилися зі складовими здоров'я, вчилися берегти своє здоров'я. Під час групової роботи підготували презентацію, де розробили правила дотримання особистої гігієни та правила здорового харчування, також вказали фактори та чинники, що впливають на здоров‘я людини.

Під час виконання тестового завдання на сайті ,,На Урок'' узагальнили та систематизували свої знання. Виявили, що зруйнувати здоров’я значно легше, ніж створити. Дуже важливо зберегти те, що маємо.
Рівень здоров'я залежить від багатьох чинників, але основну роль у цьому процесі відіграє сама людина, її знання і вміння, спосіб її життя та стан навколишнього середовища. Часто говорять: буде здоров'я - буде і все інше. Але піклуються про нього лише тоді, коли втрачають.Від нас самих залежить, що ми оберемо: шлях до здоров’я чи від нього. Поведінка людини, її спосіб життя є дуже важливими у збереженні здоров’я.





Немає коментарів:

Дописати коментар