понеділок, 4 січня 2021 р.

Подорож країною геометричних фігур

 


          ПОДОРОЖ КРАЇНОЮ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР

      Кожен учитель прагне зацікавити дітей своїм предметом, застосовуючи такі форми роботи, які б дозволили максимально розкрити творчі здібності вихованців, вчили б їх мислити нестандартно, підвищили б інтерес до навчання. В арсеналі педагогів є різні форм такої роботи. Проте ніщо так не зацікавлює дітей, як гра, у якій цінні дії кожного гравця, у якій не так важливі фізичні якості, як необхідна кмітливість, уміння швидко приймати рішення та діяти в команді.

      Саме квест належить до таких ігор. Завдання квестів змушують дітей думати, знаходити вихід із складної ситуації, що сприяє розвитку їх логічного мислення, кмітливості, діти вчаться співпрацювати й продуктивно спілкуватися зі своїми однолітками.

    Учні 5 класу Чернівського НВК ім. Т.Г.Шевченка стали учасниками цікавого уроку-квесту з математики на тему «ПОДОРОЖ КРАЇНОЮ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР. Підсумковий урок з теми «Геометричні фігури» (учитель Федевич О.Д.). Тут вони переконалися, що математику вчать не дарма. Її знання використовуються у повсякденному житті та побуті, при вивчені інших шкільних предметів. Команди отримали маршрутні листи, де був вказаний порядок станцій, місцезнаходження яких вони повинні були визначити за підказками.

   На станції «Скриня скарбів» учні визначали градусну міру кута між стрілками годинника та вимірювали її на моделях кутів, щоб отримати ключі від замків. На станції «Танграмія» (кабінет історії) команди ловинні були встановити, чи вистачить 3 кг фарби, щоб помалювати підлогу в даному приміщенні та за певний час скласти якомога більше фігур з семи частин квадрата. У кабінеті української мови (станція «Анаграми») із наборів букв складали математичні терміни та давали означення кожного з них. Презентацію «Кути навколо нас» учні опрацювали на станції «Інфо» (кабінет інформатики) та виконали запропонавані завдання. Тут вони навчилися, як за допомогою долоні визначити кути 30°, 45°, 60°, 90°. На ст. «Практична» серед запропонованих стереометричних фігур п’ятикласники вибирали прямокутний паралелепіпед і куб. Зробивши необхідні заміри, обчислювали довжину ребер, площу поверхні та об’єм кожної з них. Повернувшися у класну кімнату, ми проаналізували маршрутні листи, підвели підсумки квесту. Діти повторили весь матеріал з теми та залишилися дуже задоволеними досягнутими результатами і формою роботи.

Добрими помічниками вчителя під час уроку-квесту були Федевич М.П. та Галабут О.Ю.  





Немає коментарів:

Дописати коментар