вівторок, 24 березня 2020 р.


Лист МОН 1/9 – 173 від 23.03.2020 “Щодо організації освітнього процесу в закладах середньої освіти під час карантину”


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

1/9-173 від 23 березня 2020 року

Керівникам департаментів (управлінь)
освіти і науки обласних, Київської
міської державних адміністрацій

Керівникам закладів загальної середньої
освіти

Щодо організації освітнього процесу в
закладах загальної середньої освіти під
час карантину

Шановні колеги!
У зв’язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19), просимо всіх учасників освітнього процесу дотримуватися протиепідеміологічних вимог і наведених нижче рекомендацій щодо особливостей організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину.
Щодо режиму роботи закладу загальної середньої освіти
Згідно з частиною четвертою статті 38 Закону України «Про повну загальну середню освіту» (далі – Закон) організація освітнього процесу та діяльності закладу загальної середньої освіти в цілому належать до повноважень його керівника. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу СОVID-19» підприємствам, установам, організаціям рекомендовано забезпечити, зокрема, організацію роботи в режимі реального часу через Інтернет. На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 16 березня 2020 року 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СОVID-19» керівникам закладів загальної середньої освіти необхідно видати наказ про організацію роботи очолюваних ними закладів під час карантину.
Таким наказом, зокрема, необхідно:
встановити режим роботи працівників (як педагогічних, так і непедагогічних) із запровадженням гнучкого графіку їх роботи;
затвердити заходи щодо виконання працівниками методичної, організаційно-педагогічної роботи, наприклад розроблення індивідуальних планів професійного розвитку (підвищення кваліфікації педагогічних працівників, самоосвіти тощо);
визначити заходи щодо збереження систем життєзабезпечення (охоронного режиму);
визначити особливості провадження освітнього процесу.
В умовах карантину вчителі працюють з учнями, що перебувають удома, шляхом використання технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей закладу освіти. 3 урахуванням надзвичайної ситуації та загальнодержавних протиепідеміологічних заходів, а також в рамках реалізації права на автономію адміністрація закладу може запропонувати різні підходи щодо організації та обліку реалізації освітнього процесу, у тому числі здійсненого з використанням дистанційних технологій, коли вчитель знаходиться поза межами закладу освіти. Тобто адміністрація закладу освіти може і має організувати, координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями освітніх програм.
Наприклад, для здійснення обміну навчальними матеріалами можуть застосовуватися будь-які пристрої та інструменти, зокрема мобільний телефон, за допомогою якого можна організувати спільноту в соціальних мережах, мобільних додатках. Матеріали можна надсилати електронною поштою, розміщувати на вебсайті закладу загальної середньої освіти, зокрема відео-уроки або гіперпосилання на них.
Також інформуємо, що найближчим часом МОН планує визначити особливості проведення державної підсумкової атестації у 2020 році у зв’язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні.
Щодо структури навчального року
Частиною третьою статті 10 Закону встановлено, що освітній процес у закладах загальної середньої освіти завершується не пізніше 1 липня. Якщо у зв’язку з епідеміологічною ситуацією в Україні термін дії карантину буде змінено, фактична тривалість навчального року може бути продовжена.
У такому разі освітній процес включатиме аналіз виконання навчальних програм, з урахуванням фактично проведених навчальних занять (у тому числі дистанційно) та результатів навчання учнів, здобутих під час карантину.
У багатьох закладах загальної середньої освіти весняні канікули заплановані з 23 по 29 березня 2020 року. Пропонуємо структуру навчального року, визначену закладом загальної середньої освіти, залишати незмінною.
Просимо врахувати, що під час канікулярного періоду не варто перевантажувати учнів домашніми завданнями та дати можливість педагогічним працівникам, у плановому режимі, підготуватися до подальшої дистанційної роботи.
Щодо «фіксації» освітнього процесу та ведення класних журналів під час карантину
Автономію вчителя має бути забезпечено академічною свободою, включаючи свободу вільного вибору форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі, з метою впровадженням авторських методик із використанням технологій дистанційного навчання.
Робочі години вчителя, який забезпечує дистанційне навчання учнів пропонуємо обліковувати (рахувати) відповідно до навчального навантаження вчителя та розкладу навчальних занять у закладі загальної середньої освіти.
Розклад занять та робочий час вчителя в дистанційному режимі рекомендуємо максимально наблизити до розкладів навчальних занять та поточного режиму роботи.
Рекомендуємо завершення заповнення шкільної документації, зокрема класних журналів у друкованому вигляді, відтермінувати до нормалізації епідеміологічної ситуації.
Враховуючи те, що забезпечити виставлення оцінок та фіксації тем у журналі на паперових носіях за безпосередньої присутності учнів в режимі карантину не є можливим, виставлення оцінок та зазначення тем слід здійснювати відповідно до безпосередньо проведених навчальних занять у дистанційному режимі через електронні та інші наявні засоби.
Нагадуємо, що у класному журналі із зазначенням певної дати фіксуються лише навчальні заняття, що були фактично проведені за безпосередньою участю здобувачів освіти. Водночас, якщо виконання освітніх програм здійснюється із використанням технологій дистанційного навчання, за рішенням закладу освіти на відповідній сторінці навчального предмета у класному журналі може зазначатися: тематика навчального матеріалу, домашніх завдань, в також форми роботи (дистанційні онлайн-консультації, відео-уроки, скайп-конференції, тестування тощо).
Під час освітнього процесу із використання технологій дистанційного навчання може здійснюватися оцінювання результатів навчання здобувачів освіти, що наразі фіксуватимуться вчителем (у зручний для нього спосіб), а у подальшому будуть занесені до відповідних сторінок класного журналу. Якщо технічні можливості не дозволяють провести оцінювання навчальних досягнень учнів дистанційно, рекомендовано відтермінувати його проведення до завершення епідеміологічної ситуації.
Згідно з Інструкцією з діловодства у закладах загальної середньої освіти, затвердженою наказом МОН від 25 червня 2018 року 676, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2018 року за 1028/32480, заклади загальної середньої освіти можуть створювати документи тимчасового (до 10 років включно) строку зберігання лише в електронній формі за умови наявності відповідного технічного забезпечення з урахуванням вимог законодавства України.
Нагадуємо, що навчальні досягнення кожної дитини можуть бути доступними лише для її батьків або законних представників.
Щодо окремих питань трудових відносин та оплати праці сумісників
Згідно з рішенням Уряду (протокол 8 від 18.03.2020) та з метою попередження проявів грубих порушень конституційного права на працю працівників керівникам закладів загальної середньої освіти необхідно утримуватися від звільнення працівників без їхньої згоди у період запровадження карантину на території України. Також інформуємо щодо заборони (недопущення) звільнення працівників закладів загальної середньої освіти державної форми власності без їхньої згоди у період встановленого карантину.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що умови роботи за сумісництвом регламентовано постановою Кабінету Міністрів України від 03 квітня 1993 року 245 «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій» та спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства фінансів України від 28 червня 1993 року 43 «Про затвердження Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій».
Відповідно до зазначених нормативно-правових актів сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому ж або іншому підприємстві, установі, організації. Оплата праці сумісників провадиться за фактично виконану роботу.
Враховуючи, що сумісництво передбачає виконання працівником основної роботи (в цьому ж або іншому закладі), то збереження середнього заробітку, яке гарантоване працівникам відповідно до статті 113 Кодексу законів про працю України за час простою, коли виникла виробнича ситуація, небезпечна для життя чи здоров’я працівника або для людей, які його оточують, і навколишнього природного середовища не з його вини, здійснюється лише за основним місцем роботи працівника.
З урахуванням пункту 77 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15 квітня 1993 року 102, якщо сумісник є вчителем і виконує під час карантину іншу організаційно-педагогічну роботу оплата його праці здійснюється з розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації.
Особи, які здійснюють педагогічну роботу з погодинною оплатою та в обсязі не більше 240 годин на рік, що не вважається сумісництвом відповідно до Переліку робіт, які не є сумісництвом затвердженого спільним наказом від 28 червня 1993 року 43, отримують заробітну плату за фактично відпрацьований та облікований закладом загальної середньої освіти робочий час в межах тижневого навантаження.
Допоміжно-обслуговуючий персонал закладів загальної середньої освіти, які працюють за сумісництвом і виконують свої трудові обов’язки (прибирання, опалення) отримують заробітну плату відповідно до умов оплати праці встановлених у трудових договорах.

З повагою
заступник Міністра                      Любомира Мандзій

четвер, 5 березня 2020 р.

УВАГА!!!!!
Дорогі односельчани, учні та вчителі Чернівського НВК і просто не байдужі !!! Звертаємось до вас із проханням підтримати учнів та батьків 4 класу під керівництвом Дацко Світлани Андріївни у реалізації дуже актуального на даний час проекту «Допоможи зробити добру справу». Суть проекту полягає в тому, що планується власноруч пошити певну кількість еко-сумок із вторинної сировини (тобто з не нової тканини), реалізувати даний товар (тобто продати), а на вилучені кошти придбати багаторічні квіти, кущі, декоративні дерева для озеленення пришкільної території. Дана акція несе в собі екологічне спрямування, адже:
1. Одна еко сумка здатна замінити сотні поліетиленових пакетів, яким необхідно більше 400 років для розкладання.
2. Сприяє зменшенню кількості шкідливого сміття в навколишньому середовищі
3. Виріб, зроблений з натуральних матеріалів, не здатен завдати шкоди здоров’ю власника, на відміну від целофану, що містить свинець, клей і агресивні барвники.
4. Після завершення терміну придатності в процесі природного розкладання еко-сумка не забруднює, а удобрює ґрунт;
5. За рахунок постійного користування зменшить витрати коштів із сімейного бюджету.

Отже, що нам потрібно на даний час :
1. Ініціативні люди, які зможуть пошити еко-сумки, пенали, мішечки для круп…

2. Ініціативні люди, в яких дома без діла лежать шматки тканини, різні намистинки, ґудзички, замочки для оздоби торбинок.

3. Ініціативні люди, які зможуть допомогти продати вже готовий виріб .

4. І просто ініціативні, не байдужі люди, адже ваша участь – це інвестиція в майбутнє нашої планети!

         За детальною інформацією звертайтесь до координатора проекту
                             Дацко Світлани Андріївни (моб.тел. 096 93 69 758)
                             Нам важлива ваша підтримка!!!!






Активні учасники українознавчої гри "Соняшник". Керівник Федевич Наталія Зеновіївна.


субота, 29 лютого 2020 р.

Виховна програма Чернівського НВК ім. Т.Г.Шевченка










ВИХОВНА    ПРОГРАМА
  ЧЕРНІВСЬКОГО НВК ІМ.Т.Г.ШЕВЧЕНКА
Мостиського    району   Львівської   області

Термін реалізації 2019-2022рр.















2 0 19

                          “Виховання  повинно мати за мету виліпити таку  людину,    
                               яка  ніде,  ні  за  будь-яких  умов  не  загине  ні   морально,  
                               ні фізично і упровадить у життя свою  незалежну  думку”
                                                                                                             Софія Русова

Виховна програма розроблена на основі:

n Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».
nПроекту    програми   “Основні  орієнтири  національного  виховання   учнів 
   загальноосвітніх  навчальних  закладів   Львівщини”.
nОсновних документів про школу.
nОчікувань учнів, батьків від школи та очікувань вчителів від учнів та батьків.
nУявлень педагогічного колективу про виховну програму і можливості її реалізації.


Учні очікують від школи:
Ø  врахування їхніх проблем і потреб;
Ø  організації гуртків за інтересами і додаткових занять;
Ø  навчання інформатики з п’ятого класу, вивчення другої іноземної мови;
Ø  організації різноманітних заходів.


Батьки очікують від школи:
Ø  створення необхідних умов для навчання дітей і спілкування;
Ø  одержання дитиною якнайкращих знань, адекватності вимог вчителя до можливостей 
    дітей;
Ø  розвитку індивідуальних здібностей; розширення програми вивчення інформатики та  
    другої іноземної мови;
Ø  підготовки дітей до самостійного життя;
Ø  підтримки,  допомоги  і  доброї поради у вихованні дітей. 


Вчителі очікують від учнів:
Ø  бажання вчитись; вироблення навичок самоосвіти;
Ø  розуміння громадянського обов’язку, активності у житті школи, класу;
Ø  поведінки згідно з моральними нормами та християнськими заповідями (законами);
Ø  почуття відповідальності за природу, як національне багатство;
Ø  дбати про своє здоров’я та здоров’я  оточуючих.

Вчителі очікують від батьків:
Ø  активної участі батьків у житті школи, класу;
Ø  усвідомлення батьками необхідності набуття нових знань для розвинення із власної 
    дитини здорової і повноцінної особистості;
Ø  бажання набуття власного батьківського педагогічного досвіду;
Ø  адекватність батьківської самооцінки та критичність до власних методів виховання;
Ø  допомоги у вирішенні поточних потреб школи.


М І С І Я   Ш К О Л И : Виховання       патріота,        свідомого    
                                              громадянина,  всебічно  розвиненої  особистості


Т Е Р М І Н    Р Е А Л І З А Ц І Ї :     2019 – 2022 рр.


                 В И Х О В Н І        З А В Д А Н Н Я



Загальні  виховні  завдання 
                 школи

        Спосіб виконання ( конкретні завдання)

1. Виховання громадянина – патріота своєї Батьківщини.

1. Виховання   поваги   до   національних 
    цінностей  нашого   народу.
2. Залучення     учнів    до      краєзнавчої      та 
    пошукової   роботи.
3. Виховання любові до рідної землі та своєї
   родини.
4. Формування   національної   свідомості
    підлітків через впровадження інтерактивних  
    форм роботи

2. Виховання всебічно розвиненої особистості, готової до активної життєвої діяльності

1. Розвиток у школярів творчих здібностей,
    підтримка обдарованих дітей та молоді.
2. Формування   соціальної   активності    та
    професійної компетентності особистості.
3. Формування навичок публічної діяльності
    та громадської поведінки.
4. Активізація    особистісного    потенціалу
    школярів.

3. Формування правової свідомості та правомірної поведінки

1. Виховання у дітей поваги до законів, прав і
    основних свобод людини.
2.  Виховання   навичок   поведінки   згідно   з
    моральними нормами.
3.  Попередження     розвитку     асоціальної
    спрямованості особистості.
4.  Стимулювання   в   розвитку   особистості
     свідомого  ставлення  до  своєї  поведінки,
     діяльності,  життєвого вибору.


4. Вироблення навичок здорового способу життя

1. Виховання в учнів свідомого ставлення до
   свого здоров’я та здоров’я інших громадян
   як найвищої соціальної цінності.
2. Формування  гігієнічних  навичок  і  засад
    здорового способу життя
3. Збереження     й      зміцнення     фізичного,
    психологічного   та   духовного   здоров’я 
    дітей.
4.  Інтеграція    зусиль    школи,    батьків   і  
    громадськості    з    метою    повноцінного 
    розвитку   особистості.

 Примітка: на основі  виховної програми  школи класовод 1 класу, класні керівники 5 і 10   
                    класів укладають свої програми для початкової, середньої і старшої школи 
                    відповідно на 4, 5 , 3 роки.
                    Кожного року класні керівники складають календарні плани роботи на рік.  



























   З а г а л ь н е       з а в д а  н н я:         І.  ВИХОВАННЯ   ГРОМАДЯНИНА  -  ПАТРІОТА  СВОЄЇ  БАТЬКІВЩИНИ.

  К о н к р е т н е  з а в д а н н я :       І.  1.  ВИХОВАННЯ   ПОВАГИ   ДО   НАЦІОНАЛЬНИХ   ЦІННОСТЕЙ   НАШОГО       
                                                                        НАРОДУ.

з/п

       Що  слід  зробити ?
               (заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни

 Необхідні         
  ресурси

Як перевірити, чи   досягнуто заплановане?

  1.
 








  2.














 3.


 

Забезпечити виконання методичних рекомендацій щодо використання державної символіки у загаль-
ноосвітніх навчальних закладах. З цією метою:
- розробити цикл бесід, конкурсів, вечорів з питань
  вивчення і тлумачення  державної та національної
  символіки;
- обладнати  (поновити ) куточки національної 
  символіки  у школі та по класах.  


Провести цикл бесід, заходів, спрямованих на формування в дітей поваги до Конституції України, законів української  держави:
- „Конституція України – Основний  Закон    
    нашої держави”;
- „Державна символіка”;
- „Жити за законами держави”;
- „Громадянином бути зобов’язаний”;
- „Я - українець”;
- „Збережемо наш скарб – рідну мову”;
- „Духовність народу” та інші




Щорічно проводити акції „Їх імена безсмертні”,
„Пам’ять”, акцію „Незабудки пам’яті”- вшанування пам’яті жертв голодомору 1932-1933 і 1947 рр., репресіям. Проводити:
- зустрічі учнівської молоді з учасниками    
  національно визвольних рухів;
- вечори, літературно-музичні композиції, бесіди 
  конкурси, уроки мужності з нагоди пам’ятних і 
  ювілейних дат;
- дні історичних постатей;
- уроки Скорботи і Пам’яті жертв голодомору 1932-
  1933 рр.


Адміністрація


ЗВР, класні керівники,
педагог-організатор





ЗВР,
класні керівники













ЗВР, педагог-організатор, класні керівники





До 15.09


До 01.10


протягом року













Згідно з календарем
пам’ятних дат





Програма "Основні орієнтири...".
Національні
символи.

Література














Календар пам’ятних дат, література




Тематика бесід, конкурсів, вечорів по вікових категоріях.
Куточки символіки


Конспекти,
участь 90% дітей













Розробки акцій, конспекти, фотоматеріали










 К о н к р е т н е  з а в д а н н я:    І. 2.  ЗАЛУЧЕННЯ     УЧНІВ     ДО     КРАЄЗНАВЧОЇ    ТА   ПОШУКОВОЇ      
                                                            РОБОТИ

з/п

Що  слід  зробити ?
(заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни

 Необхідні         
  ресурси

Як перевірити, чи  досягнуто заплановане?

  1.






  2.


  3.



  4.



  5.







  6.







З метою вивчення та дослідження рідного краю, його
історії, природи і мистецтва проводити:
- екскурсії та подорожі рідним краєм, його визначни-
  ми місцями;
- екскурсії в обласний, районний краєзнавчі музеї;
- зустрічі з поетами та письменниками рідного краю.

Продовжити роботу гуртка „Краєзнавець”.


Проводити роботу по збору матеріалів національно –
визвольних  змагань,  про  односельчан – учасників бойових  дій,  воїнів  УПА.

Організувати роботу пошукових груп  по збору матеріалів для створення куточків „Краєзнавчі розмаїтості мого села”,  „Історія моєї школи”.

Провести тематичні експедиції з краєзнавчих досліджень рідного екаю:
- „Славетні імена України”;
- „Історія міст і сіл України” ;
- „Краса і біль України” ;
- „Сто чудес України”;
- „Україна вишивана”.

Провести конкурси :
- на кращу народознавчу розвідку і місцеву екскур-
   сію національно-патріотичної тематики „Слава  
   України”;
- на кращий туристський і екскурсійний маршрут
  „Мій край”.


ЗВР, 
класні керівники






Федевич Т.І.
Шибунька Б. М.


Класні керівники



ЗВР








.

Федевич Т.І.

Згідно з графіком





Прот. року


Протягом року


Протягом року


Згідно з графіком







До 06.12.


До 20.11

Туристичне спорядження,
транспорт,
кошти



Приміщення для занять

Приміщення,
магнітофон,
альбоми

Приміщення,
стенди, полиці

Література, папір







Довідкова література,
карта,
папір


Звіти, розробки маршрутів,
Фотоматеріали



Випуск газети,
фотоматеріали,
охопити 5% учнів.

Фото-, аудіо- матеріали,
охопити 40% учнів.

Оформлення куточків,
охопити 50 % учнів

Роботи учасників,
10% учнів







Роботи учасників,
10 % учнів










К о н к р е т н е  з а в д а н н я :    І. 3.  ВИХОВАННЯ   ЛЮБОВІ  ДО  РІДНОЇ   ЗЕМЛІ  ТА  СВОЄЇ  РОДИНИ

з/п

Що  слід  зробити ?
(заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни

 Необхідні
  ресурси

Як перевірити, чи
досягнуто заплановане?
  1.





   2.




   3.


   4.






   5.
Проводити години спілкування, виховні години:
- „Мій край – моя історія жива”;
- „Від роду до роду слався Україно”;
- „Моя мала Батьківщина”;
- „Історія моєї родини в долі України” та ін.

Родинні свята:
- „Читаємо разом Кобзаря”;
- „Скільки у бабусі сонця й доброти”;
- „Сімейні реліквії” та ін.

У кожному класному колективі провести огляд-кон-
курс „Дерево роду мого”.

Залучити учнів до практичної природоохоронної  ро-
боти. Проводити акції:
- „Посади дерево”;
- „Чисте подвір’я”;
- „Чисте джерело”;
- „Допомоги просить річка”.

Організувати проведення тематичних свят з викорис-
танням місцевих звичаїв та обрядів:
- „Стрітенські посиденьки”;
- „Свято зустрічі птахів”;
- „Свято села”;
- „Свято останнього снопа”.
Класні керівники





ЗВР,  класні керівники




Класні керівники,
педагог-організатор

Федевич В. М.,
класні керівники





ЗВР, класні керівники,
педагог-організатор

Протягом року





Березень,
листопад,
січень

Лютий


Протягом року







Лютий,
березень,
червень,
серпень
Література,
сценарії, розробки




Література,
сценарії, розробки

Папір А-1,
фломастери



Саджанці;
знаряддя праці,
рукавиці

Зібраний місцевий матеріал, сценарії


Розробки,
фотоматеріали,
участь 100 % учнів




Розробки,
фотоматеріали,
участь 80 % учнів

Оформлені плакати,
Участь 100 % учнів

Розроблені програми,
фото- і відеоматеріали
участь 70 % учнів


Розробки,
фото- і відеоматеріали
участь 90 % учнів



К о н к р е т н е  з а в д а н н я :     І. 4.   ФОРМУВАННЯ    НАЦІОНАЛЬНОЇ     СВІДОМОСТІ     ПІДЛІТКІВ   
                                                             ЧЕРЕЗ   ВПРОВАДЖЕННЯ   ІНТЕРАКТИВНИХ   ФОРМ    РОБОТИ      

з/п

Що  слід  зробити ?
                             (заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни
     Необхідні
  ресурси

 Як перевірити, чи   
       досягнуто  
    заплановане?

  1.









  2.

Організація та проведення суспільної акції школярів ″Патріот″ .

Проекти:
″Моя мала Батьківшина″ ;
″Джерела духовності мого краю″;

″Буяй і розквітай наш рідний край″;
″Хай мир крокує над планетою″.

Ток-шоу ″Я так думаю... ″:
  -″Що означає бути патріотом ? ″;
  - ″Я господар своєї школи″;
  - ″Якби я був ...″.






Дацко С.А.
Федевич І.П.
Федевич Т.І.
Федевич В.М.
Федевич І.С..


ЗВР  педагог-організатор
класні керівники




Протягом року





Листопад
Лютий
Квітень

Література
розробки
папір приміщення
фотоапарат





Література
розробки
папір приміщення
фотоапарат





Оформлені матеріали
фотографії
участь 50 % учнів







Оформлені матеріали
фотографії
участь 50 % учнів







  З а г а л ь н е       з а в д а  н н я:         ІІ.  ВИХОВАННЯ    ВСЕБІЧНО    РОЗВИНЕНОЇ    ОСОБИСТОСТІ,
                                                              ГОТОВОЇ    ДО   АКТИВНОЇ   ЖИТТЄВОЇ   ПОЗИЦІЇ.

  К о н к р е т н е  з а в д а н н я:          ІІ. 1. РОЗВИТОК     У      ШКОЛЯРІВ      ТВОРЧИХ       ЗДІБНОСТЕЙ,  
                                                                 ПІДТРИМКА    ОБДАРОВАНИХ   ДІТЕЙ   ТА   МОЛОДІ.

з/п

Що  слід  зробити ?
(заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни

  Необхідні
   ресурси

Як перевірити, чи
досягнуто заплановане?
1.



2.


3.


4.



5.


6.






7.



8.


  9.



 10.
Ознайомлення з даними психолога школи про учнів класу(тип мислення, обсяг, увага, темперамент, коло інтересів, професійна спрямованість).

Заповнення матриці вивчення обдарованості учнів класу.

Визначити обдарованих дітей, розробити індивіду-
альні алгоритми їх виховання.

Простежити зайнятість дітей у гуртках та факульта-
тивах.


Забезпечити участь дітей у шкільному турі Всеукра-
їнських  олімпіад з предметів. Участь в районних, обласних.
Забезпечити участь школярів у  Міжнародних  інте-
лектуальних  конкурсах:
-  „Колосок”;
-  „Бобер”;
-  „Левенятко”;
-  „Кенгуру”.

Провести консультації для батьків :
-  визначення кола інтересів дитини;
-  індивідуальні особливості дитини.

Оформити стенд  „Гордість школи” .


Свято відмінників.                                              



Скласти зведену таблицю рівня креативності  обдаро-
ваних  дітей.



Федевич Т.І.., класні керівники, ЗНВР


Федевич Т.І.., класні керівники, ЗНВР

Федевич Т.І. класні керівники, ЗНВР,

вчителі-предметники

ЗНВР


вчителі-предметники
ЗНВР


Федевич О. Д.
Федевич М.П.
Сайко О. І.
Федевич О. Д.

Федевич Т.І.., класні керівники


Федевич Т.І..,

ЗВР



ЗНВР,                    вчителі-предметники



Вересень –
листопад


вересень


вересень


протягом року


жовтень –
лютий



листопад


березень


жовтень
лютий

Вересень,
січень

Січень



Травень

Дослідження психолога


Дослідження психолога

Розробка програми

Плани робо-
ти, розклад занять

Завдання олімпіад



Кошти, заявка, завдання, посібники

Література, плани занять


Плита, фотографії

Сценарій, спонсорські кошти

Таблиця рівня креативності


Аналіз анкет, участь 95 % учнів


Складена матриця


Індивідуальні плани


Плани роботи гурт-
ків, факультативів;
матеріали занять;
фотоматеріали

Переможці



Сертифікати, призи, фотоматеріали




Участь 70 % батьків


Стенд у коридорі школи

Фотоматеріали



Складена таблиця, аналіз





  К о н к р е т н е  з а в д а н н я:     ІІ. 2. ФОРМУВАННЯ   СОЦІАЛЬНОЇ  АКТИВНОСТІ  ТА ПРОФЕСІЙНОЇ  
                                                              КОМПЕТЕНТНОСТІ  ОСОБИСТОСТІ                                                     

з/п

Що  слід  зробити ?
(заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни
     Необхідні
  ресурси

Як перевірити, чи  досягнуто заплановане?

1.



2.





3.





4.


5.



  6.


  7.

Експертиза розвитку учня в позаурочній діяльності:
- анкетування;
- карта попереднього дослідження „Ситуація успіху”.

Узагальнення отриманої інформації із запропонова-
них  питань (в таблицях, довідках):
- Що таке успіх?
- Твоє відчуття комфортності у школі.
- Про себе, про клас, про школу.

З’ясування поглядів учнів на професійне самовизначення. Анкетування:
-  „ Ставлення учнів до фізичної праці”.
- „ Професійні інтереси учнів”.
- „Ставлення учня до професії, яку він обирає”.

Батьківський вечір „Професій є багато в світі і лиш одна із них твоя”.

Години спілкування „Здібності людини і професія”.



Тиждень професійної орієнтації .


Зустріч з випускниками школи „Ти пам’ятаєш, як все починалось..?”.


Класні керівники, ЗВР, психолог


Класні керівники, ЗВР, психолог




ЗНВР, класні керівники




Федевич Т.І .Федевич М. В.

Колач О. І.,  Федевич В.М



Федак М.І., Федевич С.М


ЗВР,
 класні керівники 11-х кл.
 


Жовтень
Листопад

Грудень







Листопад
січень
квітень

Жовтень


Лютий



Березень


Травень



Анкети
Карта


Таблиці





Анкети




Література, сценарій

Література, сценарій


План,
література

Література,
сценарій, папір А-1,  А-4

Зібрана інформація про кожного учня школи

Статистичні та аналі-
тичні дані для виявлення проблем-
них ситуацій, визначення завдань

Залучення 100 % учнів




Фотоматеріали, залу-
чення 30 % батьків

Фотоматеріали, залу-
чення 30 % батьків, громадськість

Фотоматеріали, сценарії, участь 90 % учнів

Фото- та відео мате-
ріали, книга відгуків










                   К о н к р е т н е  з а в д а н н я:   ІІ.3.  ФОРМУВАННЯ    НАВИЧОК    ПУБЛІЧНОЇ    ДІЯЛЬНОСТІ   ТА            
                                                                                    ГРОМАДСЬКОЇ    ПОВЕДІНКИ

з/п

Що  слід  зробити ?
(заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни

 Необхідні
   ресурси

Як перевірити, чи   досягнуто заплановане?

   1.


   2.


   3.


   4.


   5.



   6.




  7.




Робота органів учнівського самоврядування.


Розробка проекту „ Я - лідер”.  Реалізація проекту.


Ділова гра „ Соціальні ролі” (роль директора школи, заступника, педагога-організатора тощо).

Акція активу та волонтерів „Ти і твій вільний час”.


Година спілкування „Хочеш бути громадянином своєї країни, навчись бути громадянином своєї школи”.

Організація і проведення загально шкільного конкур-
су  „Кращий клас”



Узагальнення кількісних та якісних результатів са-
мостійної діяльності учнів .


Педагог-організатор


Робоча група


Психолог,
 класні керівники

Федевич Т.І.


ЗВР, класні керівники



ЗНВР,
педагог-організатор



ЗВР, Федевич Т.І...



Протягом року

Жовтень, протягом року
Листопад


Протягом року

Лютий



Протягом року



Травень



Статут


Методична література

Розробка, папір, фломастери
Розробка, папір, фломастери
Статут школи


Положення про конкурс, спонсорські кошти
Таблиця


Активність учнів у житті школи

Робота над проектом,
матеріали

Участь 30 % учнів


Участь 20 % учнів


Фотоматеріали,
участь 50% учнів


Нагородження переможців



Таблиця



                 К о н к р е т н е  з а в д а н н я:      ІІ. 4.  АКТИВІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ  ШКОЛЯРІВ


з/п

Що  слід  зробити ?
(заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни
      Необхідні       
 ресурси

Як перевірити, чи
досягнуто заплановане?

   1.



   2.



   3.

Діагностика щодо визначення комунікативних та організаторських здібностей членів шкільного братства і ради лідерів.

Творча гра „Вибори”. Захист програми  „ Я – депу-
тат”,  „Я - президент”.


Самореалізація учнівської молоді у роботі проектів:
- „Шкільна газета”;

- „Молодь і футбол”;

- „Подорож у країну Майбутніх зірок”.

Педагог-організатор, психолог


Педагог-організатор, Шибунька Б. М.



ФедевичТ.І.

Федак М.І., Федевич І.С.

Вч.музики

Травень



Березень 



Протягом року

Діагностична карта


Папір, фломастери



Папір, комп’ютер
Футбольне спорядження
Музичний центр,
спонсорські кошти

Участь15 % учнів



Участь 25 % учнів, складені програми,
Фотоматеріали


Участь у конкурсах, змаганнях, визначення і нагородження переможців









 З а г а л ь н е       з а в д а  н н я:        ІІІ.  ФОРМУВАННЯ      ПРАВОВОЇ     СВІДОМОСТІ    ТА     ПРАВОМІРНОЇ  
                                                                        ПОВЕДІНКИ

  К о н к р е т н е  з а в д а н н я:     ІІІ. 1. ВИХОВАННЯ   У    ДІТЕЙ   ПОВАГИ   ДО   ЗАКОНІВ,   ПРАВ  І  ОСНОВНИХ 
                                                                     СВОБОД     ЛЮДИНИ


з/п

Що  слід  зробити ?
(заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни
      Необхідні         
  ресурси

Як перевірити, чи
досягнуто заплановане?

  1.




 
  2.



  3.




  4.

Забезпечити вивчення основних положень Конститу-
ції України, Законів України, Декларації прав дити-ни  та  Конвенції  ООН  про права дитини, інших нормативно-правових  документів.

Уроки права „Права людини і дитини”.



День прав людини (10.12). Проведення правового брейн-рингу.



Розробити план дискусійного рингу „ Три погляди на одну проблему”. Проводити заняття .



ЗВР, класні керівники, педагог-організатор



Шибунька Б. М.,




Вчитель правознавства




ЗВР, класні керівники

Протягом року



Вересень




Грудень




Раз в місяць

Основні нормативно-
правові документи

Основні нормативно-
правові документи

Література,
підготовлені
завдання, папір

Література,
підготовлені
завдання, папір




Вміння учнів працювати з документами


Конспекти уроків, участь 60 % учнів



Залучення 40 % учнів, визначення переможців


Залучення
50 % учнів,
20 % учителів,
20 %батьків, праців-
ників правоохорон-
них органів, соціаль-
них працівників
                                            
 К о н к р е т н е  з а в д а н н я:   ІІІ. 2.  ВИХОВАННЯ НАВИЧОК ПОВЕДІНКИ ЗГІДНО З МОРАЛЬНИМИ НОРМАМИ


з/п

Що  слід  зробити ?
(заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни
     Необхідні         ресурси

Як перевірити, чи
досягнуто заплановане?

  1.


  2.







  3.

Оформити інформаційний стенд щодо дотримання дисципліни та порядку у школі „Закон і підліток”.

Сприяти засвоєнню учнівською молоддю принципів  загальнолюдської, народної моралі, основних етичних категорій. Провести години спілкування:
-  „Ввічливість як основа вихованості”;
-  „Запрошення до люстерка”;
- „Скромність прикрашає людину”;
- „Коли яке слово мовити”.

Робота над проектами:
- „Я серед людей”;
- „Моя життєва позиція”.

Педагог-організатор


ЗВР, класні керівники, педагог-організатор







Федевич М.В., Дацко С.А
Козиняк О.М., Кабан Н.М.

До 20.09


Протягом року







Протягом року


Стенд, література

Література, розробки







Література

Наявність стенду


Систематизація матеріалів,
 участь 75 % дітей, залучення батьків





Розробка проектів
 








                                                    
К о н к р е т н е  з а в д а н н я:    ІІІ.  3.  ПОПЕРЕДЖЕННЯ      РОЗВИТКУ       АСОЦІАЛЬНОЇ      СПРЯМОВАНОСТІ 
                                                                   ОСОБИСТОСТІ


з/п

Що  слід  зробити ?
(заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні         ресурси

Як перевірити, чи
досягнуто заплановане?
  
   1.




   2.



  3.




   4.


   5.




  6.


   7.




   8.


   9.

Здійснення психолого-педагогічного аналізу контин-
генту учнів, з метою виявлення тих, хто схильний до правопорушень, до  вживання спиртних напилків, наркотичних речовин.

Забезпечити  виконання  учнями  Статуту  школи  і Правил поведінки для учнів,  правил поведінки у громадських місцях.

Розробити заходи щодо дитячої бездоглядності та правопорушень, правової та психологічної підтримки дітей та молоді, які потрапили у складні соціальні умови.

Працювати над удосконаленням форм і методів діяльності ради профілактики правопорушень.

Проводити у школі тижні правових знань.




Скласти і систематично поновлювати соціальний паспорт школи.

Щоденно виявляти конкретні причини пропусків занять учнями, оперативно вживати заходів виховно-
го  впливу на підлітків, які пропускають заняття без поважних причин.

Забезпечити участь навчального закладу в профілак-
тичній  операції „Урок”.

Обговорення  телепередач,  статей  на  правову тема-
тику.

Психолог




Класні керівники, педагог-організатор,
дирекція

ЗВР, класні керівники,
психолог



Голова ради профілактики

Класні керівники, педагог-організатор,
ЗВР, голова ради профілактики

Психолог,
ЗВР, класні керівники

ЗНВР, класні керівники




ЗВР, класні керівники


Класні керівники


Протягом року



Протягом року


До 01.10




Протягом року

Жовтень, березень



Протягом року

Протягом року



Вересень


 Протягом року


Анкетуван-ня, тести



Розроблені статут, правила

Основні
нормативноправові документи

План ради, банк даних

Матеріали




Анкетуван-ня, тести

Щоденний облік



Профілак-тичні групи

Матеріали статей, перелік  те-
лепередач

Списки учнів




Відсутність учнів на внутрішкільному обліку

Розроблені заходи, бесіди



Використання різних форм і методів роботи
Матеріали проведення тижнів



Складений соціальний паспорт

Журнал обліку




Аналіз рейдів


Бесіди з учнями
                                                     

К о н к р е т н е  з а в д а н н я:    ІІІ. 4.  СТИМУЛЮВАННЯ В РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ СВІДОМОГО СТАВЛЕННЯ
                                                                   ДО  СВОЄЇ  ПОВЕДІНКИ,  ДІЯЛЬНОСТІ,  ЖИТТЄВОГО  ВИБОРУ


з/п

Що  слід  зробити ?
(заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни
     Необхідні         ресурси

Як перевірити, чи
досягнуто заплановане?

  1.



   2.



   3.



   4.



  5.

Розробити та ввести в практику роботи школи заходи морального та матеріального заохочення учнів.

Вести облік особистих досягнень школярів у різних видах позаурочної діяльності.


Оформлення стенду „Гордість школи”, де розмісти-
ти фотографії  відмінників навчання.


Оформити фотовиставку „Наші таланти”, де зібра-
ти  матеріали про переможців різноманітних конкурсів, змагань.

Проводити свято відмінників, де нагороджувати подарунками кращих учнів.

Дирекція



Педагог-організатор



Педагог-організатор



Педагог-організатор, класні керівники


ЗВР, класні керівники



До 01.09



Протягом року


Вересень, січень


Протягом року


Січень

Розроблені заходи


Альбом



Стенд, фотографії


Полички, альбом


Сценарій, спонсорські кошти

Розроблені заходи



Оформлення альбому


Оформлення стенду



Зібрані нагороди, фотоматеріали


Нагородження кращих учнів


 З а г а л ь н е       з а в д а  н н я:   ІV.   ВИРОБЛЕННЯ   НАВИЧОК    ЗДОРОВОГО    СПОСОБУ   ЖИТТЯ

  К о н к р е т н е  з а в д а н н я:   ІV. 1. ВИХОВАННЯ В УЧНІВ СВІДОМОГО СТАВЛЕННЯ ДО СВОГО ЗДОРОВ’Я ТА
                                                                  ЗДОРОВ’Я  ІНШИХ  ГРОМАДЯН  ЯК  НАЙВИЩОЇ  СОЦІАЛЬНОЇ  ЦІННОСТІ


з/п

Що  слід  зробити ?
(заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни
      Необхідні
  ресурси

Як перевірити, чи
досягнуто заплановане?

   1.







   2.




 
   3.


   4.





   5.

Здійснювати пропаганду здорового способу життя. Забезпечити проведення:
- Міжнародного дня боротьби зі СНІДом.
- Всесвітнього дня здоров’я.
- Дня Чорнобильської трагедії.
- Міжнародного дня боротьби з наркоманією.


Організувати проведення циклу бесід, лекцій, зустрічей із лікарями, працівниками СЕС щодо шкідливого впливу на організм школяра тютюну, наркотиків, алкоголю (за окремим планом).


Урок-тренінг „Бути здоровим - престижно”.


Провести інформаційно-розважальні заходи:
- Данс-акція   „Зроби  свій  вибір  на  користь  
  здоров’я”.
- Інтерактивна  програма  „Моє  здоров’я    у  моїх 
  руках”.

Виступ агітбригади „Молодь обирає здоров’я”.

ЗВР, класні керівники,
педагог-організатор, психолог





ЗВР, класні керівники,
педагог-організатор, психолог



Психолог



Федевич В.М.

Колач О.І.


Педагог-організатор




01.12
07.04
26.04
Грудень, 26.06

Згідно плану





Листопад



Лютий

Березень


грудень

Література , розробки






Література, інформаційні бюлетені



Розробка, папір, фломастери

Інформаційні завдання, музичний центр

Костюми, плакати, музичний центр

Участь 90 % учнів,
30% батьків






Участь 100 % учнів,
40 % батьків




Участь 10 % учнів



Участь 60 % учнів, розробки



Учасники – 15 учнів

















К о н к р е т н е  з а в д а н н я:     ІV.2.  ФОРМУВАННЯ  ГІГІЄНІЧНИХ  НАВИЧОК І ЗАСАД  ЗДОРОВОГО СПОСОБУ
                                                                    ЖИТТЯ

з/п

Що  слід  зробити ?
(заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни
      Необхідні         ресурси

Як перевірити, чи
досягнуто заплановане?

  1.





   2.

   3.


  4.

 
  5.



   6.


Складання індивідуальних планів здорового способу життя:
 - правила сну;
 - правила харчування;
 - відпочинок;
- догляд за тілом.
Створення реклами „Здоровий спосіб життя”.

Розв’язування    валеологічних    вікторин   та кросвордів.

Розробити комплекс вправ ранкової зарядки.


Забезпечити дотримання учнями правил особистої гігієни, підтримання порядку на своєму робочому місці, у класі.

Систематичний випуск бюлетеня „Ваше здоров’я – у ваших руках”.





Федевич В. М.,
Федевич С. М.




Педагог-організатор, психолог
Вчителі біології,

Федак М.І., Федевич І.С.


Класні керівники



Федевич В. М.





Жовтень, листопад, грудень, січень


Лютий

Протягом року

До 30.09


Протягом року


Раз у місяць

Література, інформаційні бюлетені



Папір, фломастери
Кросворди та вікторини

Комплекс вправ

Засоби особистої гігієни

Папір, фломастери







Охоплено учнів 5-9 класів




5-11 класи

Учасники – 70% учнів

100 % учнів


Дотримання чистоти



Бюлетені



 К о н к р е т н е  з а в д а н н я:     ІV.3.  ЗБЕРЕЖЕННЯ   Й     ЗМІЦНЕННЯ     ФІЗИЧНОГО,    ПСИХОЛОГІЧНОГО   ТА
                                                                    ДУХОВНОГО    ЗДОРОВ’Я   ДІТЕЙ

з/п

Що  слід  зробити ?
(заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни
      Необхідні         ресурси

Як перевірити, чи
досягнуто заплановане?

 1.



   2.


   3.



   4.





  5.



  6.

Розробити і видати інформаційно-просвітницький матеріал з проблем репродуктивного здоров’я, здорового способу життя для підлітків і молоді.

Розробити комплекс вправ для збереження правильної постави.

Проведення  тесту „Чи вмієш ти бути щасливим ?”.



Робота психологічної служби „Швидка допомога при  стресах”.




Скласти сходинки успіху „Хочу мати гарний зовнішній вигляд”.


Година спілкування „Немає дороги до храму, якщо немає храму в душі”.



ЗВР, учителі



Федак М.І., Федевич І.С.


Психолог



Психолог





Класні керівники



Класні керівники





Листопад, березень – квітень

Жовтень


Квітень



Протягом року




Травень



Березень


Папір, комп’ютер


Нормативи


Література, папір, комп’ютер

Папір, комп’ютер, методична література


Папір,  методична література

Розробки



Видання посібників



Комплекс вправ


Участь 50 % учнів
( 8 – 11 класи)








Складений алгоритм



Участь 50 % учнів



К о н к р е т н е  з а в д а н н я:   ІV. 4. ІНТЕГРАЦІЯ   ЗУСИЛЬ   ШКОЛИ,   БАТЬКІВ  І   ГРОМАДСЬКОСТІ  З  МЕТОЮ
                                                                 ПОВНОЦІННОГО    РОЗВИТКУ    ОСОБИСТОСТІ
                                                       

з/п

Що  слід  зробити ?
(заходи)

Хто виконує?
Хто відповідальний?

Терміни
     Необхідні         ресурси

Як перевірити, чи
досягнуто заплановане?

  1.


   2.

   3.


  4.


   5.


  6.

 Діагностика стану здоров’я дітей, вивчення даних медкарток всіх школярів.

Проведення медичного огляду дітей.

Вивчення запиту батьків відносно сьогодення і майбутнього їхніх дітей.

Робота із соціально-незахищеними категоріями школярів.

Налагодження системи харчування учнів у школі.


Залучення батьків до проведення занять гуртків.

Медичний працівник, психолог

Лікарі поліклініки

Психолог , класні керівники

Психолог , класні керівники, ЗВР

Дирекція


ЗНВР


Вересень
    

Вересень

Листопад


Протягом року

До 02.09


Протягом року







Тести


Психолого-педагогічне  дослідження
Шкільна їдальня

Приміщення, обладнання ,
плани

Заповнені медкартки, довідка

Заповнені медкартки, довідка
Аналіз тестів, охопити 70 % батьків

Складені характеристики

Чергування


3 % батьків,
10 % учнів